Pomôžeme vám efektívne rozložiť náklady na skladovanie, personál a administratívne náklady a tiež zaistiť súlad s príslušnou legislatívou.
Dokážeme proaktívne ochrániť vaše fyzické aj elektronické záznamy, ochrániť vás pred zbytočným rizikom a pomôcť vám kontrolovať náklady.

Čo od nás očakávať:
  •  Zrozumiteľnosť ohľadom smerníc, súladu s legislatívou a ich vplyvu na vašu spoločnosť
  •  Vyššiu efektivitu
  •  Zníženie nákladov na administratívu
  •  Lepšiu kontrolu nad záznamami kritickými pre fungovanie spoločnosti
     
Zebezpečíme:
  • elektronickú archiváciu dokumentov
  • konzultáciu a poradenskú činnosť v oblasti správy dokumentov, odbornej správy registratúry
  • komplexnú správu registratúrnych záznamov od analýzy súčasného stavu až po vytriedenie
  • odbornú pomoc so zriadením registratúrneho strediska
  • spracovanie registratúrneho plánu a poriadku na kľúč
  • konzultácie s príslušným štátnym archívom
  • vyradenie a odovzdanie typu písomností “A” do príslušného štátneho archívu
  • vyradenie typu písomností bez označenia
  • zavedenie systému riadenia dokumentov a záznamov a zaškolenie pracovníkov v oblasti odbornej správy registratúry
  • usporiadanie písomností v registratúrnom stredisku a prípravu vyraďovacieho konania
  • profesionálnu skartáciu vyradených registratúrnych záznamov bez trvalej archívnej hodnoty

 

Referencie